Vimusa obre licitació per a auditors externs en prevenció de blanqueig de capitals i finançament del terrorisme

Publicat: 10/10/2025

Vimusa obre licitació per a auditors externs en prevenció de blanqueig de capitals i finançament del terrorisme

Publicat: 10/10/2025

Vimusa anuncia la licitació per a la contractació dels serveis professionals d’auditors externs per a l’elaboració de l’informe anual d’expert extern en matèria de Prevenció de Blanqueig de Capitals i Finançament del Terrorisme corresponent als exercicis 2025, 2026 i 2027.

Tota la informació i documentació relacionada amb aquesta licitació està disponible al perfil del contractant de Vimusa de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública:
Accés al perfil del contractant

El termini de presentació d’ofertes finalitza el 27 d’octubre de 2025 a les 15:00 h. L’obertura de sobres tindrà lloc el 28 d’octubre de 2025 a les 12:00 h.

Les ofertes es poden presentar a través del següent enllaç:
Presentació d’ofertes

Per a més informació, consulteu el perfil del contractant o contacteu amb l’equip de Vimusa.

Altres noticies

Subscriu-te al nostre butlletí

Subscription Form